Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

yannidakis παρασκευής - ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ (μέρος 1/3)

ΜΥΘΟΣ yannidakis
Μια φορά σε έναν καιρό έφτασε ο καιρός να πραγματοποιήσουμε τη συμφωνία μας. Θα πηγαίναμε για διακοπές στην Κρήτη, το νησί που όλα μπορούν να συμβούν. Ήταν το δώρο μας στους εαυτούς μας. Εγώ, ο Αλέξης και ο Τάσος φεύγαμε επιτέλους για διακοπές! Νέοι, ελεύθεροι και ανοιχτοί σε προκλήσεις. Η τέλεια συνταγή.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο βράδυ και το μόνο που μας έκανε εντύπωση ήταν η ζέστη και πως ο κόσμος μιλούσε δυνατά. Δεν είχαμε κουράγιο για τίποτα πέρα από το ξενοδοχείο. Μέναμε κάπου έξω από το Ηράκλειο, ακόμα και σήμερα δυσκολεύομαι να θυμηθώ το όνομα της περιοχής. Την πρώτη μέρα ξυπνήσαμε και πήγαμε αμέσως στην παραλία. Δεν χάσαμε χρόνο φλερτάροντας τις ντόπιες και παίζοντας μαζί τους. Α! κι αυτό θυμάμαι, το πόσο ζόρικες γκόμενες ήταν. Νομίζω πως με τις ξένες θα είχαμε καλύτερα ποσοστά… Όλα ως το βράδυ.

http://www.mirror.co.uk/2009/08/14/malia-madness-115875-21597413/ Εκεί μάθαμε τι σημαίνει διασκέδαση. Μετά τα μεσάνυχτα όπου όλα κανονικά θα έπρεπε να ηρεμούν εδώ όλα ζωντάνευαν. Οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με λίγα ρούχα, καθόλου εσώρουχα και οι άντρες με μπουκάλια μπύρας που έρρεε ασταμάτητα από μαγαζί σε μαγαζί. Εκείνο το βράδυ τα βλέπαμε όλα διπλά, μα δεν ήμασταν οι μόνοι. Όταν για πλάκα αρχίσαμε να πιάνουμε τις γυναίκες σε όποιο μέρος του σώματος πετυχαίναμε κι εκείνες γελούσαν, καταλάβαμε πως βρισκόμαστε στον παράδεισο. Αυτά τα δύο-τρία βράδια κάναμε έρωτα συνέχεια. Όρθιοι, στις τουαλέτες, στα bars, στους δρόμους, τις πλατείες, ο ένας δίπλα στον άλλο κι άλλοι άγνωστοι δίπλα μας. Δεν υπήρχε όριο. Από τη μια γυναίκα στην άλλη χωρίς όρια, χωρίς περιορισμούς.

Σταματήσαμε μόνο όταν ο Αλέξης παρατήρησε μια διαφήμιση για μια εκδρομή του τρόμου στα Μάταλλα. Κάπου κοντά φανταστήκαμε και περιμέναμε ως το επόμενο μεσημέρι οπότε και το λεωφορείο αναχωρούσε. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ πήγα με άλλη γυναίκα. Για να είμαι ειλικρινής ακόμα και με άντρα να είχα πάει δε θα είχα καταλάβει διαφορά. Το ξημέρωμα όμως είχε έρθει και η ‘εκδρομή του τρόμου’ ήταν έτοιμη να αρχίσει. Πόσο πιο τέλεια μπορεί να γίνει;

:[
Διαβάστε το δεύτερο μέρος του Μύθου την επόμενη Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου

1 σχόλιο:

1. Χα... κάπως έτσι φαντάζομαι πως περνάει και ο γιος μου με την παρέα του στις διακοπές του...
    και βέβαια ποτέ δεν μου είπε λεπτομέρειες...