Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Και ξαφνικά, ενώ διάβαζα την καθημερινή μου ειδησεογραφία συναντάω με κεφαλαίο έναν Ζακ -λέει- Κωστόπουλο. Πριν καν ενημερωθώ περί τίνος πρόκειται αναρωτήθηκα αν αποτελεί κάποιον διάσημο ομογενή ή απλά μια ψωνάρα του ελληνικού θεάματος.
Πριν όμως σχολιάσουμε ποιος ήταν, καλό είναι να μείνουμε εντελώς αντικειμενικά στο γεγονός. Ένας νεαρός μπήκε να ληστέψει ένα κοσμηματοπωλείο και κλειδώθηκε από την αυτόματη πόρτα ασφαλείας. Στην προσπάθεια του να ξεφύγει πανικόβλητος, έσπασε την τζαμαρία σε κατάσταση πανικού όμως για κακή (του) τύχη ακριβώς απ' έξω περίμενε ο ιδιοκτήτης που βλέποντας την περιουσία του να βάλλεται και να δέχεται επίθεση, αντέδρασε και ο ίδιος βίαια περιμένοντας τον αρχικά να βγει από την τζαμαρία και κατόπιν να τον κλωτσήσει είτε από αγανάκτηση είτε προσπαθώντας να τον ακινητοποιήσει.
Η ιστορία έγραψε πως ο νεαρός εξέπνευσε. Προφανώς καρφώθηκε από γυαλί στην προσπάθεια του να δραπετεύσει; Ύστερα από την αντιδραστική επίθεση του ιδιοκτήτη; Στην προσπάθεια του να ξεφύγει εκ νέου; Ως αυτήν την στιγμή δεν το γνωρίζουμε. Κανείς ποτέ δεν θα ήθελε να δει τον νεαρό νεκρό, όμως ποιος φταίει για τον θάνατο του;
Μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον 77χρονο ιδιοκτήτη που προφανώς αντέδρασε βλέποντας έναν ληστή μέσα στο κατάστημα του; Σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης και μάλιστα έχοντας υποστεί την ψυχοφθόρα εμπειρία της παραβίασης και ληστείας στο δικό μου κατάστημα, νομίζω πως θα αντιδρούσα πολύ πιο βίαια, απ' ότι ο "αρνητικός" πρωταγωνιστής της ιστορίας.
Πως μπορεί κανείς να αθωώσει τον νεαρό που μπήκε να ληστέψει και να εγκληματίσει;
Η είδηση αυτή δεν θα μας απασχολούσε για περισσότερο από δύο μέρες. Κανένας δεν θα διοργάνωνε συλλαλητήρια, δεν θα βλέπαμε βουλευτές και πολιτικούς να τοποθετούνται επί του θέματος, δεν θα είχαμε καν αντίδραση της Αστυνομίας -που κι αυτή κατηγορήθηκε- επειδή κλήθηκε να καταστείλει τον δράστη...
...αν δεν ήταν, ομοφυλόφιλος, οροθετικός και διάσημος στους κύκλους των εναλλακτικών που κατά κόρων προβάλλονται σήμερα. Η politically correct ταμπέλα του ήταν "ακτιβιστής". Όμως για μένα εκείνος -ο Θεός να τον αναπαύσει- και οι όμοιοι του, είναι επικίνδυνοι πούστηδες λόγω της μεταδοτικής αρρώστιας που κουβαλάνε στο σώμα μα και στο μυαλό διαδίδοντας μηνύματα και ιδεολογίες για την παρά φύση ζωή του ανθρώπου. Την ανώμαλη δηλαδή.
Δεν συνδέω την απόπειρα ληστείας με την προσωπική του κατάντια. Υπάρχουν πολλοί κατά τ' άλλα αξιοπρεπείς πούστηδες που ζουν με τις άρρωστες ιδιαιτερότητες τους χωρίς να γίνονται θέαμα, να προκαλούν και να ζουν εις βάρος της κοινωνίας. Ίσως, ως εκείνη την ημέρα και ο Ζακ (Ζαχαρίας άραγε;) να ήταν περίπου ένας από αυτούς, όμως θέλησε -για τον οποιοδήποτε λόγο- να παρανομήσει και δυστυχώς δεν πρόλαβε να τιμωρηθεί από τον νόμο, αλλά από ένα μοιραίο ατύχημα που του στοίχισε την ζωή. Ένα ατύχημα που όμως ο ίδιος προκάλεσε. +Yanni Spiridakis
Πριν όμως σχολιάσουμε ποιος ήταν, καλό είναι να μείνουμε εντελώς αντικειμενικά στο γεγονός. Ένας νεαρός μπήκε να ληστέψει ένα κοσμηματοπωλείο και κλειδώθηκε από την αυτόματη πόρτα ασφαλείας. Στην προσπάθεια του να ξεφύγει πανικόβλητος, έσπασε την τζαμαρία σε κατάσταση πανικού όμως για κακή (του) τύχη ακριβώς απ' έξω περίμενε ο ιδιοκτήτης που βλέποντας την περιουσία του να βάλλεται και να δέχεται επίθεση, αντέδρασε και ο ίδιος βίαια περιμένοντας τον αρχικά να βγει από την τζαμαρία και κατόπιν να τον κλωτσήσει είτε από αγανάκτηση είτε προσπαθώντας να τον ακινητοποιήσει.
Η ιστορία έγραψε πως ο νεαρός εξέπνευσε. Προφανώς καρφώθηκε από γυαλί στην προσπάθεια του να δραπετεύσει; Ύστερα από την αντιδραστική επίθεση του ιδιοκτήτη; Στην προσπάθεια του να ξεφύγει εκ νέου; Ως αυτήν την στιγμή δεν το γνωρίζουμε. Κανείς ποτέ δεν θα ήθελε να δει τον νεαρό νεκρό, όμως ποιος φταίει για τον θάνατο του;
Μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον 77χρονο ιδιοκτήτη που προφανώς αντέδρασε βλέποντας έναν ληστή μέσα στο κατάστημα του; Σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης και μάλιστα έχοντας υποστεί την ψυχοφθόρα εμπειρία της παραβίασης και ληστείας στο δικό μου κατάστημα, νομίζω πως θα αντιδρούσα πολύ πιο βίαια, απ' ότι ο "αρνητικός" πρωταγωνιστής της ιστορίας.
Πως μπορεί κανείς να αθωώσει τον νεαρό που μπήκε να ληστέψει και να εγκληματίσει;
Η είδηση αυτή δεν θα μας απασχολούσε για περισσότερο από δύο μέρες. Κανένας δεν θα διοργάνωνε συλλαλητήρια, δεν θα βλέπαμε βουλευτές και πολιτικούς να τοποθετούνται επί του θέματος, δεν θα είχαμε καν αντίδραση της Αστυνομίας -που κι αυτή κατηγορήθηκε- επειδή κλήθηκε να καταστείλει τον δράστη...
...αν δεν ήταν, ομοφυλόφιλος, οροθετικός και διάσημος στους κύκλους των εναλλακτικών που κατά κόρων προβάλλονται σήμερα. Η politically correct ταμπέλα του ήταν "ακτιβιστής". Όμως για μένα εκείνος -ο Θεός να τον αναπαύσει- και οι όμοιοι του, είναι επικίνδυνοι πούστηδες λόγω της μεταδοτικής αρρώστιας που κουβαλάνε στο σώμα μα και στο μυαλό διαδίδοντας μηνύματα και ιδεολογίες για την παρά φύση ζωή του ανθρώπου. Την ανώμαλη δηλαδή.
Δεν συνδέω την απόπειρα ληστείας με την προσωπική του κατάντια. Υπάρχουν πολλοί κατά τ' άλλα αξιοπρεπείς πούστηδες που ζουν με τις άρρωστες ιδιαιτερότητες τους χωρίς να γίνονται θέαμα, να προκαλούν και να ζουν εις βάρος της κοινωνίας. Ίσως, ως εκείνη την ημέρα και ο Ζακ (Ζαχαρίας άραγε;) να ήταν περίπου ένας από αυτούς, όμως θέλησε -για τον οποιοδήποτε λόγο- να παρανομήσει και δυστυχώς δεν πρόλαβε να τιμωρηθεί από τον νόμο, αλλά από ένα μοιραίο ατύχημα που του στοίχισε την ζωή. Ένα ατύχημα που όμως ο ίδιος προκάλεσε. +Yanni Spiridakis
Καλο θα ειναι να εχεις υποψη σου οτι με τα οσα εγραψες κινδυνευεις με μυνηση απο τους οικειους του καθως κατοπιν νεων στοιχειων αναδεικνυται πλεον οτι ο θανατος επηλθε & λογω του ξυλοδαρμου του και οτι ο νεαρος δεν προσπαθησε να ληστεψει κανεναν, αλλα μπηκε μεσα στο μαγαζι για να προστατευτει(και σε κατασταση επηρρειας απο ναρκωτικη πιθανοτατα ουσια που θα γινει ουτως η αλλως γνωστη) προκειμενου να αποφυγει φασαριες που ξεσπασαν στο διπλανο μαγαζι, οπου εκεινος και μερικοι φιλοι του εκεινη την ωρα ειχαν αραξει και πινανε καφε για να ξελαμπικαρει. Βλεποντας δε την πορτα ασφαλειας να κλεινει, τον επιασε πανικος και προσπαθησε να ξεφυγει (οντας κατω απο την επηρρεια του οποιου ναρκωτικου ειχε παρει οπως αναφερθηκε) οποτε κι επακολουθησαν οσα επακολουθησαν. Εχε το λοιπον υποψη σου αυτο, καθως με τα οσα εγραψες και με οσες προεκτασεις εδωσες ευκολοτατα οι συγγενεις του νεκρου σε τυλιγουν σε μια κολα χαρτι οχι μονο για προσβολη του θανοντος αλλα και για διασπορα ρατσιστικου μισους / και δεν ειναι διολου θεμα αν συμφωνει κανεις η οχι μαζι σου - που δεν συμφωνει αν θελει παραυτα να αποκαλειται καν ανθρωπος και δη χριστιανος, που ειναι αλλο θεμα - αλλα εχει να κανει με το πως θα ερμηνεψει την αναρτηση σου ο εισαγγελεας της εδρας βασει του νομου για την καταπολεμιση του ρατσισμου, της βιας και του μισους που ισχυει απο το 12. Και δεν βλεπω ναχει κανεις περιθωρια για διαφορετικες ερμηνειες σε οσα εγραψες / και που ποτε εννοειται οτι δεν προκειται να εξαφανιστουν ετσι απλα, εστω και αν προσπαθησεις να τα σβησεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβαστέ αναγνώστη, το yannidakis.net λειτουργεί από το 2006 με γνώμονα την ελευθερία του λόγου και την ελεύθερη έκφραση. Δεν πρόκειται για κάποια ειδησεογραφική σελίδα, αλλά για ένα ιστολόγιο κοινωνικού προβληματισμού. Στα 12 χρόνια του, δεν φοβήθηκε ουδέποτε μηνύσεις, απειλές και εισαγγελείς έδρας(!) Τουναντίον, επικροτεί τον αντίλογο, την διαφορετικότητα των απόψεων και φυσικά το θάρρος της γνώμης. Βλέπεις... εγώ -σε αντίθεση με σένα- υπογράφω το κείμενο και τις απόψεις μου.
ΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση η συμμετοχή σου στην σελίδα είναι καλοδεχούμενη ακόμα και αν τελικά μαζί με το σενάριο που περιγράφεται σε αυτήν, συνοδεύονται απειλές και "φοβέρες" που δεν συνάδουν με την σοβαρότητα του γεγονότος καθαυτού.
Σεβαστε μπλογκερ: Στα σχολια μου οσο αφορα τουλαχιστον τις δικες μου θεσεις και προθεσεις, δεν υπαρχει χωρος για απειλες ή φοβερες κανενος τυπου. Υπαρχει ωστοσο η προσπαθεια της περιγραφης μιας καταστασης και μιας πραγματικοτητας που πολυ φοβαμαι, περναει συχνα πυκνα απαρατηρητη απο οσους διαχειριζονται το δημοσιο βημα ειτε ειναι μπλογκερς ειτε απλα σχολιαστες, ξεπερνωντας ισως ετσι "εν τη ριμη του λογου τους" κατακοκκινες γραμμες περαν των οποιων με μεγαλη δυσκολια υπαρχει επιστροφη του γραφοντα στην οποια προτερη "κανονικοτητα" του. Και η αναρτηση "επιχειρηματων" που προσεγγιζουν σε λογικες φασισμου, στην διασπορα μισους και στην αυτοδικια σα μεσο επιβολης της "ταξης" & του "νομου" οπως τον καταλαβαινει ο καθενας στο μικροκοσμο ΤΟΥ (δυνητικα δηλαδη 100% ποινικα κολασιμες καταστασεις βασει της νομοθεσιας μας) ειναι απο αυτες τις περιπτωσεις που δεν αφηνω απαρατηρητες και δεν μου επιτρεπεται να προσπερασω στο δημοσιο βημα σαν ατομο και σαν Πολιτης αυτου του τοπου και να μην πραξω δεοντως, υπενθυμιζοντας τα απολυτως αυτονοητα σαν ενας Δημοκρατικος Πολιτης προς εναν αλλον , εξισου πιστευω , Δημοκρατη. Αυτο και τιποτε περισσοτερο. Και εν κατακλειδει: Το ενδεχομενο αυτη μου η σταση και προσπαθεια ενημερωσης για ...υπαρξη νομικων συνεπειων εξαιτιας μιας αναρτησης η ενος σχοιου, να εκλαμβανεται σαν κινηση ...εκφοβισμου ή απειλης (!!!!) με αφηνει παντελως αδιαφορο στην τελικη, εφοσον θεωρω -αν μη τι αλλο- οτι το καθηκον μου σαν Αναγνωστης και πολλω δε μαλλον σαν Πολιτης το εχω προσωπικα πραξει και με το παραπανω και οπως θελει ας το εκλαβει ο καθενας στο τελος τελος. Θελουμε δε θελουμε, ειμαστε υποχρεωμενοι - μηδενος εξαιρουμενου - να σεβομαστε, οταν αποφασισουμε να εκφερουμε δημοσιο λογο πρωτα και κυρια τον Νομο που η ιδια η Πολιτεια (εμεις δηλαδη ολοι σαν συνολο) εχουμε θεσει σε ισχυ . ΟΥΔΕΙΣ δε, ανω του νομου, εαν θελουμε να λεμε οτι ανηκουμε σε μια ευνομουμενη κατα τα αλλα Πολιτεια και ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ γιαυτην, οπως και για την ιδια την δημοκρατια στην τελικη. Ιδιαιτατα δε, οταν τυγχανει να ενημερωνομαι συχνα πυκνα απο αυτο το αγαπητο ιστολογιο εδω και αρκετα χρονια επιζητωντας παντα ενα γονιμο αντιλογο, & βεβαια συχνα οι αποψεις που συναντω εδω μεσα δεν με βρισκουν ντε και καλα συμφωνο / και δεν θαπρεπε κιολας! Αλλα αυτη η αναρτηση δειχνει οτι παμε να τη χασουμε κανονικοτατα τη μπαλα. Και θα φταιμε ολοι τοτε. Ενας "Ανωνυμος" ΠΟΛΙΤΗΣ.
ΔιαγραφήΑποδέχομαι τις απόψεις και την τοποθέτηση σου και σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου. Ραντεβού την ερχόμενη Κυριακή στις 12:00 με μία νέα αφορμή κοινωνικού προβληματισμού.
ΔιαγραφήΔεν θα σταθώ στο αν ήταν ομοφυλόφυλος ή στο αν ήταν άτομο εξαρτημένο από ουσίες,όμως για πες μου εσύ κύριε ''ανώνυμε'' ,έγινε παραβίαση ιδιωτικού χώρου από τον εκλιπόντα;Από πότε όποιος είναι υπό την επήρεια ουσιών παραμένει ατιμώρητος σε κάτι τέτοιο;(να πιώ κι εγώ ένα μπουκάλι ουίσκι και να πάρω το όπλο και να βγω στο δρόμο). Αν ήθελε να προστατευτεί γιατί έσπασε την τζαμαρία για να ξεφύγει από τα πρώτα κιόλας λεπτά;Αν συνέβαινε κάτι παρόμοιο σε εσένα θα τον κερνούσες και καφέ δηλαδή; Ή αν ήταν ο Κώστας της διπλανής πόρτας στην θέση του Ζακ (του ομοφυλόφιλου,οροθετικού και διάσημου) θα προβάλονταν σε τέτοιο βαθμό το γεγονός και θα παρουσιάζονταν με τον ίδιο τρόπο; Άσε μας κύριε ανώνυμε που θα μας πείς ότι εμείς που δεν αποδεχόμαστε τις ανωμαλίες της μοδός και δεν τις επικροτούμε ή που είμαστε νομοταγείς πολίτες κινδυνεύουμε. Για να συνέλθουμε λίγο. Όλοι είμαστε άνθρωποι και μπορεί να υποπέσουμε σε κάποιο σφάλμα (όπως ο Ζακ)αλλά θα πρέπει να υποστούμε και τις συνέπειες.Όσο αφορά την αντίδραση του ιδιωκτήτη εγώ προσωπικά την βρίσκω απόλυτα φυσιολογική (δεν την επικροτώ).ΥΓ:Όποιος δεν θέλει χτύπους,στο χαρκιδιό(σιδηρουργείο) δεν πάει! ΥΓ2:Λέω κι εγώ την άποψή μου,αν θες να σου δώσω και τα στοιχεία μου να τα μεταφέρεις στους συγγενείς του Ζακ... Ο Θεός να τον (μας) συγχωρέσει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι ο χτεσινος "Ανωνυμος". Η απαντηση σου δεν εχει την παραμικρη σχεση με αυτα που εγραψα εγω χτες και επιπλεον θωρω οτι εχει και χαρακτηρα προσωπικης επιθεσης απεναντι μου. Γιατι οσο με αφορα εγω απλα πληροφορησα τον ιδιοκτητη του μπλογκ οτι η οικογενεια του νεκρου εχει ανακοινωσει οτι θα διωξει ποινικα και με καθε μεσο οποιονδηποτε αμαυρωνει τη μνημη του νεκρου τους ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ.Και αυτο ακριβως εκανε ο μπλογκερ με την αναρτηση του. Επισης - και αυτο δεν εχει να κανει με την οικογενεια του κωστοπουλου - δημιουργει στο προσωπο του με την αναρτηση αυτη περαιτερω προβλημα: Βλεπεις κυριε "επωνυμε" συμφωνα με τον ισχυοντα νομο του 12 οσα εγραψε ο μπλογκερ ειναι ποινικως ακρως κολασιμα γιατι (εκτος απο το οτι αποτελουν φυσικα προσβολη νεκρου με οσους χαρακτηρισμους τον φορτωσε ) επιπλεον με οσα εγραψε ο τυπος σχετικα για τις ομαδες αυτων των ατομων, αυτοματα θεωρει ο νομος οτι διασπειρει ρατσιστικο μισος εναντια σε αυτες τις ομαδες / και οπως θες παρτο εσυ αυτο , καθως με αφηνει παντελως αδιαφορο η οποια σου θεση και σταση!
ΔιαγραφήΕγω απλα ειμαι υποχρεωμενος να τον ενημερωσω οτι ο νομος που ισχυει, τον τυλιγει ευκολοτατα σε μια κολα χαρτι κι αντε ξεμπερδευε μετα. Οποτε ας μην εκπλαγει αν καμια εκ των ημερων λαβει απο τον εισαγγελεα τη σχετικη κλητευση. Βλεπεις, ματια δεν εχω μονο εγω και εσυ εδω μεσα, αλλα και τα διαφορα προγραμματα τυπου carnivor που διαθετουν οι υπηρεσιες Διωξης Ηλ/νικου εγκληματος & που τον εχουν σταμπαρει απο τη στιγμη πουκανε την αναρτηση ή για δεν τοξερες οτι οσα γραφουμε αμεσα εντοπιζονται και μαζι με αυτα και η ΙΡ του καθενος απο μας; Για ξαναδιαβασε λοιπον καλυτερα τι εγραψα εγω στον μπλογκερ και σκεψου με τη σειρα σου τι "επιχειρηματα" μου αντιπαρεθεσες μετα εσυ!!! Ναι βεβαια: πανε πιες κανα μπουκαλι βοτκα ουισκι κλπ ...και βγες μετα εξω με κανα οπλο στο χερι και εν πληρη συγχισει κι ελα πες μας τι αντιμετωπιση θαχεις απο τους διαφορους αυτοκλητους "τιμωρους" μεσα σε περιοχες σαν την ομονοια τα εξαρχεια ή ακομα ακομα και το μπουρναζι που λεει ο λογος / για να μην αναφερθω στο ξυλο που θα σου χωσουν οι μπατσοι που θαρθουν - οταν ερθουν- να σε μαζεψουνε, οπως αποδεικνυεται οτι συνεβη δηλαδη και με την περιπτωση του κωστοπουλου και που μετα προσπαθησαν να το καλυψουν, οπως και τον αρχικο ξυλοδαρμο - αλλα βεβαια δεν σε ειδα να αναφερεις το παραμικρο σχετικα με αυτη την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ για κρατος της ΕΕ σταση της αστυνομιας , που αποδεικνυεται οπως και με την περιπτωση φυσσα οτι εχει τοσο ...σχεση με την ευρωπη και το ευρωπαικο κρατος δικαιου, οσο της μηχαλους ο κwλος με την καλλιγραφια! Και κατι αλλο επιπλεον : Απο που κι ως που να μου δωσεις τα στοιχεια σου για να κανω εγω ...τι ;να τα δωσω στους συγγενεις του νεκρου;;; Πως τολμας & προσβαλλεις ετσι κοσμο που δεν ξερεις καν ; Πας καλα και τα γραφεις αυτα η πας γυρευοντας για μπινελικια μεσημεριατικα; Τρυκιμια εν κρανιω το λιγοτερο η αναρτηση σου το λιγοτερο που μπορω να σχολιασω! Για κανε μας τη χαρη και νασε πιο κοσμιος στο διαλογο που ανοιγεις εδω μεσα με τον κοσμο ! Οσο με αφορα εγω ποτε ΔΕΝ προσβαλλα κανενα και ΔΕΝ χαρακτηρισα επισης κανενα αλλα περιεγραψα τα γεγονοτα οπως ακριβως εχουν !!!
Γειά σου καλέ μου φίλε.Στην Ελλάδα πάντα πιάνουμε τα θέματα από το..."αυτί". Κατά το νόμο πάντα, ο Ζακ παρανόμησε. Τον νόμο δε τον ενδιαφέρει ουδόλως ο σεξουαλικός προσανατολισμός των ατόμων με παραβατική συμπεριφορά.Έτσι, το ότι πάνε κάποιοι να τον δικαιολογήσουν έχει σχέση μόνο με το ότι τον γνώριζαν σα μέλος της ομάδας τους και έτσι είχαν φιλικά συναισθήματα απέναντί του.Ο Νόμος όμως (σε κάθε κράτος)δε κοιτάει συναισθήματα, κοιτάει την πράξη που τελέστηκε από τον κατηγορούμενο. Αυτό είναι όλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε λίγα λόγια Μάριε, η ουσία είναι ακριβώς όπως την περιγράφεις. Ανεξάρτητα με το ποιος ήταν ο νεαρός, παρανόμησε. Είναι πολύ κρίμα όμως που δεν δικάστηκε από τον Νόμο και συμφωνώ ότι το όλο θέμα πήρε έκταση εξαιτίας των ιδιαιτεροτήτων του.
ΔιαγραφήΓιάννη λυπάμαι ακόμα και για τον τίτλο της ανάρτησης... Ένας μορφωμένος άνθρωπος θα έπρεπε να γνωρίζει ότι η αυτοδικεια δεν υφίσταται σε πολιτισμένη κοινωνίες. Είναι σεβαστό βέβαια το δικαίωμα της αυτοάμυνας αλλά όταν ξυλοκοπεις μέχρι θα α του έναν άνθρωπο που παραπαίει και δε μπορεί να σταθεί στα πόδια του (προφανώς από την επίδραση ναρκωτικών ουσιών) δεν είναι αυτοάμυνα αλλά ωμή βία. Κάλλιστα μπορούσε να έχει ακινητοποιηθει και να παραδοθεί στα χέρια του νόμου για να δίκαστει ως όφειλε. Επιπλέον
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς χριστιανοί δε μπορούμε να στεκόμαστε στις ταμπέλες της μισαλλοδοξιας. Εμένα με φοβίζει ότι ανά 5 χρόνια έχουμε Ενα έγκλημα (γρηγοροπουλο, φυσσας, κωστοπουλος) και η ανοχή της κοινωνίας σταδιακά αυξάνεται. Από την οργισμένη αντίδραση φτάσαμε στην επικροτηση του ξυλοδαρμού ενός ανθρώπου μέχρι θανάτου γιατί ήταν Πουστης η πρεζόνι κτλ και ο φονιάς αποκαλείται πλέον νοικοκυράιος.. Άσε που πολλά σκοτεινά σημεία χρήζουν διερεύνησης 1 κοσμηματοπολειο η ενεχυροδανιστηριο; 2ποιο κοσμηματοπολειο δεν έχει αθραυστη βιτρίνα και ποιος κοσμηματοποωλης αφήνει το μαγαζί ανοιχτό να πάει για εφημερίδα; 3 γιατί δε βρέθηκαν δακτυλικά αποτυπώματα στο μαχαίρι; και 4 και κυριότερο γιατι να σκοτώσεις έναν άνθρωπο που είναι κόκκαλο και δε μπορεί να αμυνθεί οταν μπορείς να τον δέσεις και νά τον προσταγεις στη δικαιοσύνη; ας μη βιαζόμασε να κρίνουμε και να καταδικάζουμε για να μη κριθούμε βιαστικά από τις μελλοντικές γενναίες, την ιστορία και τον ίδιο το θεό που κάποιοι επικαλούνται αλλά ξεχνούν ότι διδάσκει την αγάπη και όχι τη βία και το μίσος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβαστέ επισκέπτη, παρότι δεν γνωρίζεις το μορφωτικό μου επίπεδο θα ήθελα να διευκρινίσω πως δεν είμαι μήτε αστυνομικός, μήτε ιατροδικαστής, μήτε δικαστής. Δεν γνωρίζω γιατί πήγε ο ιδιοκτήτης για εφημερίδα, ούτε αν το μαχαίρι είχε δαχτυλικά αποτυπώματα. Δεν γνωρίζω καν πως ο νεαρός κατάφερε εφόσον είχε δεχτεί "ωμή" βία, να σηκωθεί και να τρέξει μέχρι μία παρακείμενη καφετέρια όπου και ακινητοποιήθηκε εκ νέου. Παράλληλα δεν γνωρίζω αν ο ιδιοκτήτης είναι φονιάς, νοικοκυραίος ή οτιδήποτε άλλο.
ΔιαγραφήΑπαντήσεις σε όλα θα έχουμε όταν οριστεί η δικάσιμος!