Διαβάστε περισσότερα.. »
Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
του
yannidakis
Καλύτερο Iστολόγιο για το μήνα Νοέμβριο σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική άποψη που τροφοδοτεί την ενότητα "καταχώρηση τσι μέρας" του yannidakis κάθε μέρα του μήνα, ανακηρύσσεται ο χώρος ακτιβιστής με 3 καταχωρήσεις που βραβεύτηκαν ως οι καλύτερες της ημέρας για το μήνα που πέρασε! Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Επειδή το ιστολόγιο ισοβάθμησε σε βραβεύσεις με άλλο, ενεργοποιήθηκε ο κανονισμός βάση του οποίου σε περίπτωση ισοπαλίας, νικητήριο ιστολόγιο αναδεικνύεται εκείνο που θα κάνει την πρώτη καταχώρηση της ημέρας για τον επόμενο μήνα εκ των προηγούμενων ισόπαλων. Ο ακτιβιστής βραβεύτηκε την δεύτερη μέρα του Δεκεμβρίου και η βράβευση αυτή δε θα συμμετέχει στην βράβευση του τρέχοντος μηνός.
Παρακάτω παρατίθεται η λίστα των καταχωρήσεων της ημέρας με τον αντίστοιχο σύνδεσμο για τον οποίο βραβεύτηκαν.
Ν Ο Ε Μ Β Ρ Ι Ο Σ 2 0 1 0 - αἰέν ἀριστεύειν
- Το Ψαχτήρι
- ακτιβιστής
- ακτιβιστής
- apneagr
- Radical Desire
- παραπολιτική
- antinews
- Katabran's Blog
- Οι Νέοι ξανά ΠρωτΑγωνιστές....
- ΜΗ ΜΑΔΑΣ ΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
- entaxy
- Katabran's Blog
- ενθέματα
- Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΝΤΟΡΑ
- προεδρική δημοκρατία
- ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ - ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ - ΖΩ
- Blogging Business
- ENVIRONMENTFOOD
- ELENI KARAGIANNI
- ακτιβιστής
- grat2.0
- nemea press
- Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία
- TYPOGRAFIKOS
- Το ημερολόγιο μιας "Ξένης"
- Στα Μονοπάτια τ' Ουρανού
- City press
- LAVRAKI
- Katabran's Blog
Επόμενη βράβευση για το μήνα Δεκέμβριο, η πρώτη Κυριακή του Ιανουαρίου (02/01) :[
καταχώρηση τσι μέρας - ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
του
yannidakis
σημερινή προσθήκη στην λίστα των καταχωρήσεων τσι μέρας
από ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΙ
1. Τις τελευταίες δεκαετίες πολλά συνέδρια και ημερίδες έχουν διεξαχθή με κύριο και μοναδικό τους θέμα τό μάθημα των θρησκευτικών. Τα πρακτικά πολλών άπό αυτά έχουν έκδοθή αυτοτελώς ή σέ αφιερώματα θεολογικών περιοδικών. Μέσα από όλα αυτά τά συνέδρια αναπτύσσονται συζητήσεις, ζυμώσεις και προβληματισμοί γιά τό μάθημα, τούς όποιους πρέπει νά έχη ύπ' όψιν του ό έπιθυμών νά όμιλήση σήμερα περί του μαθήματος ή άγνοια τους μας έπαναφέρη έκ νέου στά ήδη συζητηθέντα και λυθέντα ζητήματα, χωρίς νά προάγη την συζήτησι γύρω άπό αυτά.
2. Οί προϋποθέσεις και τά πλαίσια διδασκαλίας του μαθήματος τών θρησκευτικών καθορίζονται άπό κάποιους παράγοντες: την ελληνική εκπαιδευτική νομοθεσία, αφού τό μάθημα είναι εντεταγμένο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- την σχέσι του μέ την Εκκλησία, αφού τό μάθημα στο μεγαλύτερο μέρος άφορα την πίστι και την ζωή της Ορθοδόξου Εκκλησίας την σχέσι του μέ την θεολογία είτε ως
λειτούργημα της Εκκλησίας (διακονία του λόγου του Θεού), είτε ώς θεολογική επιστήμη, τομέα τών ανθρωπιστικών επιστημών της εποχής μας, αφού αυτή έν τινι μέτρω μεταφέρεται στις σχολικές αίθουσες. Τέλος, τό μάθημα κατέχει μία ιδιαιτερότητα: ένώ αναφέρεται στην πίστι και πράξι του Χριστιανισμού παραμένει ένα γνωσιολογικό μάθημα. Επιβιώνει κατά συνέπεια τό πανάρχαιο δίπολο μεταξύ πίστεως και γνώσεως, εμπειρικής και θεωρητικής (ψιλής) γνώσεως.
3. Γιά νά όμιλήση κάποιος μέ εγκυρότητα γίά τό μάθημα τών θρησκευτικών θά πρέπει νά προηγηθή σοβαρά μελέτη τών ιστορικών του καταβολών: πώς έδιδάσκετο ή θεολογική γνώσις κατά τήν βυζαντινή περίοδο, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας και κατά τήν περίοδο τής ιδρύσεως του νεοελληνικού κράτους. Βεβαίως, δέν μπορούμε και δέν επιτρέπεται νά άντιγράψωμε τις διδακτικές μεθόδους τών παλαιοτέρων εποχών, άλλά δέν είναι θεμιτό νά αγνοούμε πλήρως και τούς τρόπους μεταδόσεως τών θρησκευτικών αληθειών - γνώσεων των παλαιοτέρων περιόδων στην ιστορία του γένους μας. Τό ίδιο ισχύει και γιά την ένημέρωσί μας σχετικώς μέ τούς τρόπους διδασκαλίας σέ άλλες ευρωπαϊκές και μη χώρες. Βεβαίως, κάθε χώρα έχει τήν ιδιαιτερότητα της, δικές της παραδόσεις και διαφορετικές συνθήκες ζωής και πολιτισμού- άλλά ή ένημέρωσις – πληροφόρησις περί του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος τών θρησκευτικών σέ αυτές μπορεί να μάς προσδώση ιδέες προς μίμησι ή και προς αποφυγή, όταν κάτι έχει ήδη δοκιμασθή και άποτύχη στο εξωτερικό.
Τό κυριώτερο, τό όποιο χρειάζεται είναι νά συμφωνήσωμε άπό κοινού ποιά γεγονότα και δεδομένα επηρεάζουν σήμερα τήν διδασκαλία του μαθήματος τών θρησκευτικών στην χώρα μας. Θεωρούμε ότι τά πλέον σημαντικά είναι τά έξης: ή παγκοσμιοποίησις ή πολυπολιτισμικότης και ή ανομοιογένεια του σχολικού πληθυσμού- τό λαϊκό (ούδετερόθρησκο) σχολείο- οί άθρησκευτικές και άθεϊστικές τάσεις, οί όποιες υπεισέρχονται όλοέν και περισσότερο στήν κοινωνία μας- ή απουσία θρησκευτικής προπαιδείας στις οικογένειες τών περισσοτέρων μαθητών μας- και ή έμφασις, ή όποια δίδεται σήμερα στήν συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη τών μαθητών, καθώς και στήν άνάπτυξι τών αντιστοίχων δεξιοτήτων αυτών.
Κατά συνέπεια, κατά τήν γνώμη μας, είναι επιβεβλημένη μία άναμόρφωσις και ένας καλώς εννοούμενος εκσυγχρονισμός του μαθήματος τών θρησκευτικών μέ κριτήριο τά αναφερθέντα σύγχρονα δεδομένα ώστε τό μάθημα νά καταστή περισσότερο αποτελεσματικό γιά τούς μαθητές μας.
Ή άναμόρφωσις πρέπει νά γίνη στά προγράμματα σπουδών (αναλυτικά ή γενικά)στά βιβλία και τό έν γένει εκπαιδευτικό υλικό- στήν επιλογή, έκπαίδευσι, έπιμόρφωσι και στις απαιτούμενες δεξιότητες και ικανότητες τών διδασκόντων καθηγητών θεολόγων. Φορείς γιά τήν άπό κοινού συνεργασία και άναμόρφωση του μαθήματος πρέπει νά είναι όλοι οί εμπλεκόμενοι και συσχετιζόμενοι μέ αυτό: ή Ιεραρχία τής Εκκλησίας, οί Θεολογικές Σχολές, οί Ενώσεις Θεολόγων Καθηγητών, ή ελληνική κοινωνία και τέλος τό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τό Υπουργείο Παιδείας.
4. Ό σκοπός και οί έπί μέρους στόχοι τού μαθήματος τών θρησκευτικών πρέπει νά ορισθούν κατόπιν κοινής συμφωνίας όλων τών εμπλεκομένων φορέων και νά είναι σαφείς και γνωστοί σέ όλους, γιά νά προάγουν και αναβαθμίσουν τό μάθημα στά επόμενα χρόνια.
οι απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο δε συμφωνούν ή εκφράζουν απαραίτητα το yannidakis. Η βράβευση ικανοποιεί μια σειρά από συγκεκριμένα κριτήρια
από ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΙ
1. Τις τελευταίες δεκαετίες πολλά συνέδρια και ημερίδες έχουν διεξαχθή με κύριο και μοναδικό τους θέμα τό μάθημα των θρησκευτικών. Τα πρακτικά πολλών άπό αυτά έχουν έκδοθή αυτοτελώς ή σέ αφιερώματα θεολογικών περιοδικών. Μέσα από όλα αυτά τά συνέδρια αναπτύσσονται συζητήσεις, ζυμώσεις και προβληματισμοί γιά τό μάθημα, τούς όποιους πρέπει νά έχη ύπ' όψιν του ό έπιθυμών νά όμιλήση σήμερα περί του μαθήματος ή άγνοια τους μας έπαναφέρη έκ νέου στά ήδη συζητηθέντα και λυθέντα ζητήματα, χωρίς νά προάγη την συζήτησι γύρω άπό αυτά.
2. Οί προϋποθέσεις και τά πλαίσια διδασκαλίας του μαθήματος τών θρησκευτικών καθορίζονται άπό κάποιους παράγοντες: την ελληνική εκπαιδευτική νομοθεσία, αφού τό μάθημα είναι εντεταγμένο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- την σχέσι του μέ την Εκκλησία, αφού τό μάθημα στο μεγαλύτερο μέρος άφορα την πίστι και την ζωή της Ορθοδόξου Εκκλησίας την σχέσι του μέ την θεολογία είτε ως
λειτούργημα της Εκκλησίας (διακονία του λόγου του Θεού), είτε ώς θεολογική επιστήμη, τομέα τών ανθρωπιστικών επιστημών της εποχής μας, αφού αυτή έν τινι μέτρω μεταφέρεται στις σχολικές αίθουσες. Τέλος, τό μάθημα κατέχει μία ιδιαιτερότητα: ένώ αναφέρεται στην πίστι και πράξι του Χριστιανισμού παραμένει ένα γνωσιολογικό μάθημα. Επιβιώνει κατά συνέπεια τό πανάρχαιο δίπολο μεταξύ πίστεως και γνώσεως, εμπειρικής και θεωρητικής (ψιλής) γνώσεως.
3. Γιά νά όμιλήση κάποιος μέ εγκυρότητα γίά τό μάθημα τών θρησκευτικών θά πρέπει νά προηγηθή σοβαρά μελέτη τών ιστορικών του καταβολών: πώς έδιδάσκετο ή θεολογική γνώσις κατά τήν βυζαντινή περίοδο, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας και κατά τήν περίοδο τής ιδρύσεως του νεοελληνικού κράτους. Βεβαίως, δέν μπορούμε και δέν επιτρέπεται νά άντιγράψωμε τις διδακτικές μεθόδους τών παλαιοτέρων εποχών, άλλά δέν είναι θεμιτό νά αγνοούμε πλήρως και τούς τρόπους μεταδόσεως τών θρησκευτικών αληθειών - γνώσεων των παλαιοτέρων περιόδων στην ιστορία του γένους μας. Τό ίδιο ισχύει και γιά την ένημέρωσί μας σχετικώς μέ τούς τρόπους διδασκαλίας σέ άλλες ευρωπαϊκές και μη χώρες. Βεβαίως, κάθε χώρα έχει τήν ιδιαιτερότητα της, δικές της παραδόσεις και διαφορετικές συνθήκες ζωής και πολιτισμού- άλλά ή ένημέρωσις – πληροφόρησις περί του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος τών θρησκευτικών σέ αυτές μπορεί να μάς προσδώση ιδέες προς μίμησι ή και προς αποφυγή, όταν κάτι έχει ήδη δοκιμασθή και άποτύχη στο εξωτερικό.
Τό κυριώτερο, τό όποιο χρειάζεται είναι νά συμφωνήσωμε άπό κοινού ποιά γεγονότα και δεδομένα επηρεάζουν σήμερα τήν διδασκαλία του μαθήματος τών θρησκευτικών στην χώρα μας. Θεωρούμε ότι τά πλέον σημαντικά είναι τά έξης: ή παγκοσμιοποίησις ή πολυπολιτισμικότης και ή ανομοιογένεια του σχολικού πληθυσμού- τό λαϊκό (ούδετερόθρησκο) σχολείο- οί άθρησκευτικές και άθεϊστικές τάσεις, οί όποιες υπεισέρχονται όλοέν και περισσότερο στήν κοινωνία μας- ή απουσία θρησκευτικής προπαιδείας στις οικογένειες τών περισσοτέρων μαθητών μας- και ή έμφασις, ή όποια δίδεται σήμερα στήν συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη τών μαθητών, καθώς και στήν άνάπτυξι τών αντιστοίχων δεξιοτήτων αυτών.
Κατά συνέπεια, κατά τήν γνώμη μας, είναι επιβεβλημένη μία άναμόρφωσις και ένας καλώς εννοούμενος εκσυγχρονισμός του μαθήματος τών θρησκευτικών μέ κριτήριο τά αναφερθέντα σύγχρονα δεδομένα ώστε τό μάθημα νά καταστή περισσότερο αποτελεσματικό γιά τούς μαθητές μας.
Ή άναμόρφωσις πρέπει νά γίνη στά προγράμματα σπουδών (αναλυτικά ή γενικά)στά βιβλία και τό έν γένει εκπαιδευτικό υλικό- στήν επιλογή, έκπαίδευσι, έπιμόρφωσι και στις απαιτούμενες δεξιότητες και ικανότητες τών διδασκόντων καθηγητών θεολόγων. Φορείς γιά τήν άπό κοινού συνεργασία και άναμόρφωση του μαθήματος πρέπει νά είναι όλοι οί εμπλεκόμενοι και συσχετιζόμενοι μέ αυτό: ή Ιεραρχία τής Εκκλησίας, οί Θεολογικές Σχολές, οί Ενώσεις Θεολόγων Καθηγητών, ή ελληνική κοινωνία και τέλος τό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τό Υπουργείο Παιδείας.
4. Ό σκοπός και οί έπί μέρους στόχοι τού μαθήματος τών θρησκευτικών πρέπει νά ορισθούν κατόπιν κοινής συμφωνίας όλων τών εμπλεκομένων φορέων και νά είναι σαφείς και γνωστοί σέ όλους, γιά νά προάγουν και αναβαθμίσουν τό μάθημα στά επόμενα χρόνια.
οι απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο δε συμφωνούν ή εκφράζουν απαραίτητα το yannidakis. Η βράβευση ικανοποιεί μια σειρά από συγκεκριμένα κριτήρια
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
του
yannidakis
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (ΟΠΑΠ)
343. ΛΕΤΣΕ - ΤΖΕΝΟΑ (Χ2)
369. ΡΙΟ ΑΒΕ - ΜΠΕΙΡΑ ΜΑΡ (1)
370. ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ - ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ (2)
379. ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ - ΣΕΒΙΛΛΗ (1)
390. ΚΑΤΑΝΙΑ - ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ (1Χ)
δελτία: 3 :[ προβλέψεις: 5
343. ΛΕΤΣΕ - ΤΖΕΝΟΑ (Χ2)
369. ΡΙΟ ΑΒΕ - ΜΠΕΙΡΑ ΜΑΡ (1)
370. ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ - ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ (2)
379. ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ - ΣΕΒΙΛΛΗ (1)
390. ΚΑΤΑΝΙΑ - ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ (1Χ)
δελτία: 3 :[ προβλέψεις: 5
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
του
yannidakis
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ (ΟΠΑΠ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
238. ΑΡΣΕΝΑΛ - ΦΟΥΛΑΜ (1) 2-1
239. ΓΟΥΙΓΚΑΝ - ΣΤΟΟΥΚ ΣΙΤΙ (2) 2-2
241. ΜΠΕΡΜΙΝΓΧΑΜ - ΤΟΤΕΝΑΜ (GOAL) 1-1
243. ΤΣΕΛΣΙ - ΕΒΕΡΟΝ (1) 1-1
300. ΑΓΙΑΞ - ΝΑΙΜΕΓΚΕΝ (1) 1-1
318. ΡΕΑΛ Μ. - ΒΑΛΕΝΘΙΑ (1) 2-0
δελτία: 0/3 :[ προβλέψεις: 2/6
238. ΑΡΣΕΝΑΛ - ΦΟΥΛΑΜ (1) 2-1
239. ΓΟΥΙΓΚΑΝ - ΣΤΟΟΥΚ ΣΙΤΙ (2) 2-2
241. ΜΠΕΡΜΙΝΓΧΑΜ - ΤΟΤΕΝΑΜ (GOAL) 1-1
243. ΤΣΕΛΣΙ - ΕΒΕΡΟΝ (1) 1-1
300. ΑΓΙΑΞ - ΝΑΙΜΕΓΚΕΝ (1) 1-1
318. ΡΕΑΛ Μ. - ΒΑΛΕΝΘΙΑ (1) 2-0
δελτία: 0/3 :[ προβλέψεις: 2/6
yannidakis - ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
του
yannidakis
Και οι παλαιστίνιοι και οι τούρκοι έχουν ριχτεί στη μάχη υπέρ της προστασίας του δάσους του Ισραήλ. Η φωτιά έχει ήδη προκαλέσει πάνω από 40 θανάτους, όμως αυτό που θα μείνει στην ιστορία είναι πως οι εχθροί, ο λαός χωρίς γη, έσπευσε να βοηθήσει όχι τους πολιτικούς που βομβαρδίζουν ξανά και ξανά τα εδάφη τους, που έχουν κλείσει τις διόδους ανθρωπιστικής βοήθειας, αλλά τη φύση. Και η φύση δεν έχει ούτε σύνορα, ούτε πατρίδες
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΧΡΥΣΑΦΙ
του
yannidakis
ΗΡΑΚΛΗΣ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 1-1
Ο Εργότελης προηγήθηκε είχε και ένα πρώτο ημίχρονο πολύ καλό, όμως δεν κατάφερε παρά να μείνει ευχαριστημένος από την τελική ισοπαλία στο τέρμα του Romano που ισοφαρίστηκε. Ο Εργοτέλης έπαιξε στο τέλος με σκοπιμότητα και πολλές φορές βρώμικα δείχνοντας το άγχος που τον έχει καταβάλλει το τελευταίο διάστημα
Ο Εργότελης προηγήθηκε είχε και ένα πρώτο ημίχρονο πολύ καλό, όμως δεν κατάφερε παρά να μείνει ευχαριστημένος από την τελική ισοπαλία στο τέρμα του Romano που ισοφαρίστηκε. Ο Εργοτέλης έπαιξε στο τέλος με σκοπιμότητα και πολλές φορές βρώμικα δείχνοντας το άγχος που τον έχει καταβάλλει το τελευταίο διάστημα
yannidakis - ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ: Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΑΔΕ ΕΓΙΝΕ ΦΙΛΟΣ
του
yannidakis
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 11 Μαρτίου 2009
Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΑΔΕ ΕΓΙΝΕ ΦΙΛΟΣ
Ύστερα από αρκετό καιρό ας επιστρέψουμε στα δικά μας και ας εξετάσουμε ένα πολύ ρεαλιστικό σενάριο κατά το οποίο δύο διαδικτυακές επαφές αποφασίζουν να συναντηθούν από κοντά.
Γιατί; Προφανώς η σχέση που έχουν αναπτύξει ικανοποιεί κάποιες συνθήκες. Έχουν βρεθεί τομές σε κοινά ενδιαφέροντα, κοινές εξ αποστάσεως δραστηριότητες, κοινοί στόχοι, ή κοινή νοοτροπία. Ο ένας έχει μοιραστεί προσωπικά στοιχεία του εαυτού του με τον άλλο και ίσως έχει βρει σε αυτόν έναν χρήσιμο φίλο, ένα σπουδαίο σύντροφο.
Κι όμως όταν ήρθε η στιγμή για το μεγάλο βήμα, αυτό της συνάντησης με άλλους, κατά 58% το στερεότυπο γκρεμίστηκε και ένας από τους δύο ή και οι δύο, έπεσαν θύματα παραπληροφόρησης.
Οι τομείς της παραπληροφόρησης έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με την εξωτερική εμφάνιση και τα κιλά, καθώς ο εσωτερικός κόσμος του «χρήστη» είναι πλέον γνωστός.
Λύσεις που προτείνονται έχουν να κάνουν με την αποστολή μια φωτογραφίας κατά τη διάρκεια του ραντεβού, έχει όμως βρεθεί πως και η φωτογραφίες είναι δυνατό να παραποιηθούν ή να αφορούν παλαιότερη εποχή.
Ως ο μοναδικός αδιάψευστος και ειλικρινής τρόπος προτείνεται η βιντεοκλήση. Πρόκειται για την σε πραγματικό χρόνο μετάδοση εικόνας των συνομιλητών και σήμερα υποστηρίζεται από το σύνολο των παρόχων που προσφέρουν τέτοια επικοινωνία.
Βέβαια, στην αντίπερα όχθη οι ρομαντικοί αφήνουν κατά μέρος την webcam και δεν ενδιαφέρονται για την εμφάνιση, αφού το πνεύμα και ο χαρακτήρας, τους έχει πείσει και καλύψει τις επικοινωνιακές τους ανάγκες.
Ας μην ξεχνάμε πως από το διαδίκτυο υπάρχουν μαρτυρίες για τη σύναψη δεσμών αιώνιας φιλίας και μεγάλου έρωτα που έφτιαξε όμορφες οικογένειες ή ήταν αφορμή για δυνατά πάθη.
Εμείς εδώ αποτελούμε ένα ζωντανό παράδειγμα μιας πολύ δραστήριας κοινωνίας με πολλούς και ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μας, με πολλές συναντήσεις που έχουν καταλήξει σε πολύ καλές φιλίες.
BATMAN NEA - THE DARK KNIGHT RISES
του
yannidakis
Μετά από ομολογία του ίδιου του ηθοποιού Aaron Echart που ενσάρκωσε τον H. Dent/Two-Face στην τελευταία ταινία Batman, ο ρόλος του δεν θα υπάρχει καθόλου στη νέα ταινία κατόπιν συζήτησής του με τον ίδιο τον σκηνοθέτη C. Nolan, απόφαση που απογοήτευσε ιδιαίτερα τον ηθοποιό που περίμενε τη συμμετοχή του
μαντάτα στην κοντολογιά - ΜΙΑ ΜΙΝΩΙΚΗ ΠΟΛΗ ΑΝΑΣΤΕΝΕΤΑΙ
του
yannidakis
Πάνω από 100 χρονιά μετά την ανακάλυψή της, η αρχαία πόλη των Γουρνιών στο Λασίθι "ξυπνά" και πάλι χάρη στην αναμόρφωση απ' το Υπουργείο Πολιτισμού ύψους €300000 που θα προσφέρει έναν σύγχρονο αρχαιολογικό επισκέψιμο χώρο που αναμένεται να προσελκύσει εκ νέου το ενδιαφέρον των τουριστών. Η αναμόρφωση θα διαρκέσει 35 μήνες
ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ: Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
του
yannidakis
Μέσα σ’ ένα σκοτάδι ονειρικό ήρθα για να σου μιλήσω. Μέσα απ’ αυτό το αγαπημένο μου σκοτάδι ονειρεύτηκα το Όραμα που ήταν ανατριχιαστικό, όμως το μήνυμα που έπρεπε μου το έστειλε όσο κανείς θα πίστευε πως κοιμόμουν. Και όταν ξύπνησα το μήνυμα απ’ το όραμα ήταν ένα με το νου μου. Ακόμα το ακούω μέσα μου μέσα απ’ τον θόρυβο της σιωπής.
Και πάλι θα νόμιζες πως βγήκα μέσα απ’ το όνειρο στο οποίο περπάτησα ένα σκοτεινό, στενό και υγρό μονοπάτι στο οποίο κανένα φως δεν υπήρχε μέχρι που μια λάμψη από νέον τύφλωσε τα μάτια μου. Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα πως άγγιξα τον θόρυβο της σιωπής.
Και κοιτώντας το απογυμνωμένο φως αντίκρισα μύρια πλήθους που μιλούσαν με λόγια περιττά, άκουγαν σκουπίδια και έγραφαν κείμενα στο χαρτί και όχι μόνο, που κανείς ποτέ δε θα μπορούσε να διαβάσει ή μάλλον κανείς δε θα τολμούσε να διαβάσει μήπως και ενοχλήσει τον θόρυβο της σιωπής.
Και τότε εγώ που τα έβλεπα όλα αυτά σκέφτηκα να τους φωνάξω για το τι κάνουν οι ανόητοι. Πόσο κενά ζουν την ζωή τους με πράξεις και δραστηριότητες κενές, χωρίς ουσία. Σκέφτηκα να τους εξηγήσω πως το σκοτάδι αυτό είναι ένας σίγουρος (πνευματικός) θάνατος. Σκέφτηκα να τους διαβάσω κείμενα σοφά από ανθρώπους του πνεύματος και Του Θεού, σκέφτηκα να τους δείξω πως η ζωή βρίσκεται έξω στην φύση. Αλλά ακόμα κι αν μίλησα ή μιλούσα, τα λόγια μου θα ήταν ψίθυροι που θα εξαϋλώνονταν και ίσως αντηχούσαν σαν παράσιτα στον θόρυβο της σιωπής.
Δεν έχουν νόημα οι προσπάθειες σκέφτομαι, βλέποντας τους ανθρώπους να ζουν στο σκοτάδι και να δοξάζουν τον ψεύτικο θεό που έφτιαξαν από νέον που μονάχα τους τυφλώνει. Μέσα σ’ αυτό το σκοτάδι κι εγώ έψαχνα σημάδια για να βρω το πραγματικό φως Του κι όταν έβρισκα κάτι πέρα απ’ το κανονικό (τους) σκεφτόμουν αν όντως ήταν αυτά αληθινά σημάδια. Όμως τα σημάδια μίλησαν για τους Προφήτες και την Αποκάλυψη. Έγραφαν πως ο λόγος Του Θεού βρίσκεται παντού, αρκεί να ξέρεις να κοιτάς προς το φως το αληθινό. Και τότε το βρήκα. Ναι, αυτό είναι. Πρέπει να ακούσω τους ψιθύρους μακριά απ’ τον θόρυβο της σιωπής :[
καταχώρηση τσι μέρας - ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
του
yannidakis
σημερινή προσθήκη στην λίστα των καταχωρήσεων τσι μέρας
από **LYDIA'S moments**
Αιωνονειροπνίχτης
«Η `Λεωφόρος Επαναστάσεως’ δεν ήταν λεωφόρος αλλά μονοπάτι.
Περνούσε μέσα από μικρούς αμμόλοφους
μισοντυμένους ένα παράξενο χορτάρι
απ’ αυτό που βλέπουμε στα όνειρα και τον κινηματογράφο»
Γ. Λυκιαρδόπουλος, Avenida de la Revolucion
Ζούμε μέρες ενός αυστηρού παρόντος, ικανοποιημένοι στην ασάφεια.
Ζησαμε παραβλέποντας, περιμένοντας, προσπαθώντας διστακτικά.
Και ύστερα ήρθαν οι μέρες της κρίσης. Με όρους αμείλικτους και ξεκάθαρους
Λύσεις παράλογες και επιβεβλημένες.
Νέα μέτρα και νέες πραγματικότητες.
Οι ηρωες μου είναι ο Μirabeau,ο Rousseau, ο Cousteau- ναι καλα διαβάζεις -ο ωκεανογράφος που γέμισε τα μάτια μας με μπλε και οVictor Hugeau, οχι τόσο για το “κατηγορώ ” όσο για τους ”Les Miserables’.
Το ματάπα θαρώ πως σημασία έχει το Ω
Ο νέος ήρωας σου είναι ο Paul Krugman.Ηρωας μιας εποχής που περιγράφει
τη ζωή με όρους τεχνικούς, ψυχρούς και ακατανόητους.Ηρωας μιας πραγματικότητας που επιλέγω να μου διαφεύγει, μέσα στην αυστηρά συγκεκριμένη της ορολογίας της.
Διαγράμματα, τεχνοκρατικές αναλύσεις, κύρος οίκων και θεσμών άγνωστων, σπαστά αγγλικά και φλύαροι αριθμοί, φτιάχνουν μια νέα γλώσσα που περιγράφει τις μοίρες μας, Μοίρες που αδυνατώ πια να κατανοήσω.
Τα νέα μέτρα με τις εφαρμογές και την πραγματικότητά τους απειλουν κάθε τι κεκτημένο, κάθε τι αυτονόητο σε υλικό επίπεδο.
Το μόνο που δεν ξεριζώνουν είναι ο φαυλος κύκλος, Ο χυδαίος τρόπος που μάθαμε να ζούμε απέναντι στο ΌΝΕΙΡΟ. Ο κύκλος της Αποδοχής.
Συλλαβίζουμε ως ανάγκη για την επιβίωσή μας την μη αντίδραση.
Είναι τέτοια η ένταση και η σκληρότητα που ζούμε, ώστε να μεταμορφώνει κάθε ονειρική εικόνα, κάθε ποιητική χειρονομία, κάθε θερμοκρασία συναισθήματος, σαν πολυτέλεια.
Σαν κάτι που περισσεύει,
γεμίζει τυχαία τις ώρες,
ψυχαγωγεί,
διασκευάζει το τρέχον, συχνά χωρίς σημασία.
Μέσα σε μια πραγματικότητα αυστηρά και χυδαία υλιστική,
κάθε ενασχόληση με την τέχνη κατέληξε να θεωρείται χόμπι,
παραξενιά ή σπατάλη του πολύτιμου χρόνου.
Τι στο διάολο πρόλογος είναι αυτός? με ρωτάς
Είναι η τέχνη αντίδραση?
Μη με ρωτάς.Δεν ξέρω.Πες μου εσυ αν οχι.
Στα 38 μου βρήκα το θάρρος για πρώτη φορά να διάβάσω ενα ποίημα μου”Εμεις οι άγριοι ταξιδιώτες”
στη μάνα μου.
Θυμάμαι ακόμη την έκφραση δύτη που του έπεσε η φιάλη οξυγόνου σε βάθος 300 λευγες κάτω απ τη θάλασσα.
Στο τέλος με εκκρεμή κίνηση ενος σώματος που θέλει να αποφύγει εναν μελλοντικό δολοφόνο, μου πέταξε
“Τώρα που χόρτασες ψωμί γυρεύεις παντεσπάνι?”Ωρίμασε επιτέλους.Κόιτα να κτίσεις το σπίτι στο χωριό αν θες να αφήσεις μια περιουσία στα παιδιά σου.Με ποίηση δεν φτιάχνεις μέλλον.
Στα χρόνια της φτώχειας μας,μάνα, άλλα μου λεγες. Να ονειρευομαι και η ζωή αλλάζει
Δεν είναι η οικονομία αυτό που αλλάζει.
Κρίση! Κρίση παντου.Ενα πολιτικό,συναισθηματικό ,οικονομικό,ηθικό πολιτισμικό αδιέξοδο
Και έτσι βρισκόμαι εδω κρατώντας λέξεις παλαιές, αντιμέτωπη με έναν κόσμο νέο.
Η παλαιά σιωπή δεν μιλά πια εκκωφαντικά, γιατί όλα μείναν στάσιμα.Ελος που το μόνο που αλλάζει είναι η κατεύθυνση στο πέταγμα των κουνουπιών.
Λάθος έκανες μάνα Η ζωή δεν αλλάζει.Κύκλους κάνει και η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Μεσαίωνας πρώτα και μετά Αναγέννηση.
Πως να σου πω πως ακόμη ζουμε στον Μεσαίωνα?
Τον αιωνειροπνίχτη
Πως να σου πω αυτό που αποκαλούμε συνήθως άνθρωπο, τον άνθρωπο που τρώει, πίνει, κτιζει, φυτεύει, λογαριάζει, δεν αντιπροσωπεύει καθόλου τον άνθρωπο, αλλά την παραμόρφωσή του?
Βυθίσμένος σε εφιαλτική παρακμή περιφέρει την πανούκλα της καταναλωτικής του βουλιμίας
Σταθερός στους ιεροεξεταστικους νόμους καίει ως μάγισσα αυτόν που φτύνει το σύστημα
Διεφθαρμένη κομματοκρατία,αποποίση ατομικής ευθύνης, ασύδοτη φαυλότητα, εξευτελιστικός ενδοτισμός.
Απουσία συναισθηματικής νοημοσύνης.
Τώρα που υποθήκευσες το πνεύμα γυρευεις το ψωμί?
Μάνα αδίκησες τους ποιητές δίνοντάς τους μόνο εναν κόσμο.
Ασε με να καιγομαι στον πυρετό
γιατί αν αναρρώσω δεν θα με χωράνε πιά τα παιδικά μου ρούχα.
Χρόνια μετά, ακόμη πιστεύω πως ο άνθρωπος είναι η πρόσοψη ενός ναού στον οποίο κατοικεί όλη η σοφία κι όλη η αγαθότητα.
Στον ιδιωτικό μου μεσαίωνα -παράδοξο- η ιερά εξέταση της συνείδησης είναι ο μόνος δρόμος για την Αναγέννηση
Το πνευμα είναι η έξοδος κινδύνου και όχι η ύλη
Λιθους ,πλίνθους και κέραμους γέμισε ο αιώνας .
Ενα συνεργείο να μαζέψει τα μπάζα?
Για το ψωμί γράφω κι εγω μάνα
Διώχνω απο πάνω μου ότι με καταντά mizeralbeau
Γράφω για το μυρμήγκι που δεν ασκεί το «δημοκρατικό του δικαίωμα» συζητώντας τις αρχές της κοινωνίας του και φωνάζει για τις υποχρεώσεις της βασίλισσας (κυβέρνηση),
αλλά απλά δίνει την ζωή του για την επιβίωση του συνόλου.
Πενθώ για τη ματαιοδοξία,
Αψηφώ με ερωτα τη φθορά του χρόνου και του θανάτου.
Αποθανατίζω το εφήμερο,
σμιλευω το ρευστό
ωραιοποιώ το παρακμιακό μας πνεύμα.
Αναζητώ
στα χρόνια αυτά τά Πεθαμένα
τόν ΈΝΤΙΜΟ ΝΕΚΡΟ!
ΕΜΕΝΑ
Μια γυναίκα που καθώς βραδυάζει θέλει να πεί αντίο σε μια εποχή
σβήνοντάς την από τα ημερολόγια της πραγματικότητας.
οι απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο δε συμφωνούν ή εκφράζουν απαραίτητα το yannidakis. Η βράβευση ικανοποιεί μια σειρά από συγκεκριμένα κριτήρια
από **LYDIA'S moments**
Αιωνονειροπνίχτης
«Η `Λεωφόρος Επαναστάσεως’ δεν ήταν λεωφόρος αλλά μονοπάτι.
Περνούσε μέσα από μικρούς αμμόλοφους
μισοντυμένους ένα παράξενο χορτάρι
απ’ αυτό που βλέπουμε στα όνειρα και τον κινηματογράφο»
Γ. Λυκιαρδόπουλος, Avenida de la Revolucion
Ζούμε μέρες ενός αυστηρού παρόντος, ικανοποιημένοι στην ασάφεια.
Ζησαμε παραβλέποντας, περιμένοντας, προσπαθώντας διστακτικά.
Και ύστερα ήρθαν οι μέρες της κρίσης. Με όρους αμείλικτους και ξεκάθαρους
Λύσεις παράλογες και επιβεβλημένες.
Νέα μέτρα και νέες πραγματικότητες.
Οι ηρωες μου είναι ο Μirabeau,ο Rousseau, ο Cousteau- ναι καλα διαβάζεις -ο ωκεανογράφος που γέμισε τα μάτια μας με μπλε και οVictor Hugeau, οχι τόσο για το “κατηγορώ ” όσο για τους ”Les Miserables’.
Το ματάπα θαρώ πως σημασία έχει το Ω
Ο νέος ήρωας σου είναι ο Paul Krugman.Ηρωας μιας εποχής που περιγράφει
τη ζωή με όρους τεχνικούς, ψυχρούς και ακατανόητους.Ηρωας μιας πραγματικότητας που επιλέγω να μου διαφεύγει, μέσα στην αυστηρά συγκεκριμένη της ορολογίας της.
Διαγράμματα, τεχνοκρατικές αναλύσεις, κύρος οίκων και θεσμών άγνωστων, σπαστά αγγλικά και φλύαροι αριθμοί, φτιάχνουν μια νέα γλώσσα που περιγράφει τις μοίρες μας, Μοίρες που αδυνατώ πια να κατανοήσω.
Τα νέα μέτρα με τις εφαρμογές και την πραγματικότητά τους απειλουν κάθε τι κεκτημένο, κάθε τι αυτονόητο σε υλικό επίπεδο.
Το μόνο που δεν ξεριζώνουν είναι ο φαυλος κύκλος, Ο χυδαίος τρόπος που μάθαμε να ζούμε απέναντι στο ΌΝΕΙΡΟ. Ο κύκλος της Αποδοχής.
Συλλαβίζουμε ως ανάγκη για την επιβίωσή μας την μη αντίδραση.
Είναι τέτοια η ένταση και η σκληρότητα που ζούμε, ώστε να μεταμορφώνει κάθε ονειρική εικόνα, κάθε ποιητική χειρονομία, κάθε θερμοκρασία συναισθήματος, σαν πολυτέλεια.
Σαν κάτι που περισσεύει,
γεμίζει τυχαία τις ώρες,
ψυχαγωγεί,
διασκευάζει το τρέχον, συχνά χωρίς σημασία.
Μέσα σε μια πραγματικότητα αυστηρά και χυδαία υλιστική,
κάθε ενασχόληση με την τέχνη κατέληξε να θεωρείται χόμπι,
παραξενιά ή σπατάλη του πολύτιμου χρόνου.
Τι στο διάολο πρόλογος είναι αυτός? με ρωτάς
Είναι η τέχνη αντίδραση?
Μη με ρωτάς.Δεν ξέρω.Πες μου εσυ αν οχι.
Στα 38 μου βρήκα το θάρρος για πρώτη φορά να διάβάσω ενα ποίημα μου”Εμεις οι άγριοι ταξιδιώτες”
στη μάνα μου.
Θυμάμαι ακόμη την έκφραση δύτη που του έπεσε η φιάλη οξυγόνου σε βάθος 300 λευγες κάτω απ τη θάλασσα.
Στο τέλος με εκκρεμή κίνηση ενος σώματος που θέλει να αποφύγει εναν μελλοντικό δολοφόνο, μου πέταξε
“Τώρα που χόρτασες ψωμί γυρεύεις παντεσπάνι?”Ωρίμασε επιτέλους.Κόιτα να κτίσεις το σπίτι στο χωριό αν θες να αφήσεις μια περιουσία στα παιδιά σου.Με ποίηση δεν φτιάχνεις μέλλον.
Στα χρόνια της φτώχειας μας,μάνα, άλλα μου λεγες. Να ονειρευομαι και η ζωή αλλάζει
Δεν είναι η οικονομία αυτό που αλλάζει.
Κρίση! Κρίση παντου.Ενα πολιτικό,συναισθηματικό ,οικονομικό,ηθικό πολιτισμικό αδιέξοδο
Και έτσι βρισκόμαι εδω κρατώντας λέξεις παλαιές, αντιμέτωπη με έναν κόσμο νέο.
Η παλαιά σιωπή δεν μιλά πια εκκωφαντικά, γιατί όλα μείναν στάσιμα.Ελος που το μόνο που αλλάζει είναι η κατεύθυνση στο πέταγμα των κουνουπιών.
Λάθος έκανες μάνα Η ζωή δεν αλλάζει.Κύκλους κάνει και η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Μεσαίωνας πρώτα και μετά Αναγέννηση.
Πως να σου πω πως ακόμη ζουμε στον Μεσαίωνα?
Τον αιωνειροπνίχτη
Πως να σου πω αυτό που αποκαλούμε συνήθως άνθρωπο, τον άνθρωπο που τρώει, πίνει, κτιζει, φυτεύει, λογαριάζει, δεν αντιπροσωπεύει καθόλου τον άνθρωπο, αλλά την παραμόρφωσή του?
Βυθίσμένος σε εφιαλτική παρακμή περιφέρει την πανούκλα της καταναλωτικής του βουλιμίας
Σταθερός στους ιεροεξεταστικους νόμους καίει ως μάγισσα αυτόν που φτύνει το σύστημα
Διεφθαρμένη κομματοκρατία,αποποίση ατομικής ευθύνης, ασύδοτη φαυλότητα, εξευτελιστικός ενδοτισμός.
Απουσία συναισθηματικής νοημοσύνης.
Τώρα που υποθήκευσες το πνεύμα γυρευεις το ψωμί?
Μάνα αδίκησες τους ποιητές δίνοντάς τους μόνο εναν κόσμο.
Ασε με να καιγομαι στον πυρετό
γιατί αν αναρρώσω δεν θα με χωράνε πιά τα παιδικά μου ρούχα.
Χρόνια μετά, ακόμη πιστεύω πως ο άνθρωπος είναι η πρόσοψη ενός ναού στον οποίο κατοικεί όλη η σοφία κι όλη η αγαθότητα.
Στον ιδιωτικό μου μεσαίωνα -παράδοξο- η ιερά εξέταση της συνείδησης είναι ο μόνος δρόμος για την Αναγέννηση
Το πνευμα είναι η έξοδος κινδύνου και όχι η ύλη
Λιθους ,πλίνθους και κέραμους γέμισε ο αιώνας .
Ενα συνεργείο να μαζέψει τα μπάζα?
Για το ψωμί γράφω κι εγω μάνα
Διώχνω απο πάνω μου ότι με καταντά mizeralbeau
Γράφω για το μυρμήγκι που δεν ασκεί το «δημοκρατικό του δικαίωμα» συζητώντας τις αρχές της κοινωνίας του και φωνάζει για τις υποχρεώσεις της βασίλισσας (κυβέρνηση),
αλλά απλά δίνει την ζωή του για την επιβίωση του συνόλου.
Πενθώ για τη ματαιοδοξία,
Αψηφώ με ερωτα τη φθορά του χρόνου και του θανάτου.
Αποθανατίζω το εφήμερο,
σμιλευω το ρευστό
ωραιοποιώ το παρακμιακό μας πνεύμα.
Αναζητώ
στα χρόνια αυτά τά Πεθαμένα
τόν ΈΝΤΙΜΟ ΝΕΚΡΟ!
ΕΜΕΝΑ
Μια γυναίκα που καθώς βραδυάζει θέλει να πεί αντίο σε μια εποχή
σβήνοντάς την από τα ημερολόγια της πραγματικότητας.
οι απόψεις που εκφράζονται στο κείμενο δε συμφωνούν ή εκφράζουν απαραίτητα το yannidakis. Η βράβευση ικανοποιεί μια σειρά από συγκεκριμένα κριτήρια
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
του
yannidakis
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ (ΟΠΑΠ)
238. ΑΡΣΕΝΑΛ - ΦΟΥΛΑΜ (1)
239. ΓΟΥΙΓΚΑΝ - ΣΤΟΟΥΚ ΣΙΤΙ (2)
241. ΜΠΕΡΜΙΝΓΧΑΜ - ΤΟΤΕΝΑΜ (GOAL)
243. ΤΣΕΛΣΙ - ΕΒΕΡΟΝ (1)
300. ΑΓΙΑΞ - ΝΑΙΜΕΓΚΕΝ (1)
318. ΡΕΑΛ Μ. - ΒΑΛΕΝΘΙΑ (1)
δελτία: 3 :[ προβλέψεις: 6
238. ΑΡΣΕΝΑΛ - ΦΟΥΛΑΜ (1)
239. ΓΟΥΙΓΚΑΝ - ΣΤΟΟΥΚ ΣΙΤΙ (2)
241. ΜΠΕΡΜΙΝΓΧΑΜ - ΤΟΤΕΝΑΜ (GOAL)
243. ΤΣΕΛΣΙ - ΕΒΕΡΟΝ (1)
300. ΑΓΙΑΞ - ΝΑΙΜΕΓΚΕΝ (1)
318. ΡΕΑΛ Μ. - ΒΑΛΕΝΘΙΑ (1)
δελτία: 3 :[ προβλέψεις: 6
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
του
yannidakis
ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (ΟΠΑΠ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
212. ΣΕΝ ΠΑΟΥΛΙ - ΚΑΙΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ (2) 1-0
δελτίο: 0/1 :[ πρόβλεψη: 0/1
212. ΣΕΝ ΠΑΟΥΛΙ - ΚΑΙΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ (2) 1-0
δελτίο: 0/1 :[ πρόβλεψη: 0/1
yannidakis - ΣΧΟΛΙΟ ΤΣΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
του
yannidakis
Ο ισλαμικός κόσμος που εχθρεύεται τη Δύση έχει πλέον ένα όραμα. Να σαμποτάρει την διοργάνωση αυτή. Κύριος εκφραστής τους η Αλ-Κάιντα φυσικά. Κι αν η Αλ-Κάιντα μπορεί να ανακατευτεί στον αθλητισμό, τότε σίγουρα οι διοργανωτές, η FIFA και όλος ο φίλαθλος κόσμος οφείλει να ανησυχεί. Ασφαλώς και το ποδόσφαιρο πρέπει να προωθηθεί στην Μέση Ανατολή (όπως έγινε πρόσφατα στην Αφρική) αλλά πρωτίστως πρέπει να διασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή του
Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
του
yannidakis
Βροχές και καταιγίδες στην Ήπειρο και σ' όλο το Βόρειο και Ανατολικό Αιγαίο με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται από 8C στη Βόρεια Ελλάδα ως 25C στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη. Οι άνεμοι συνεχίζουν νότιοι μέχρι θυελλώδεις αλλά τ' απόγευμα στρέφονται σε βορειοδυτικούς ισχυρούς οι οποίοι θα φυσούν απ' την αρχή στο Ιόνιο αλλά μέχρι μέτριοι
μαντάτα στην κοντολογιά - ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ
του
yannidakis
Στρατηγική συμφωνία ανάμεσα στη ΔΕΗ και την γαλλική EDF αφού το επόμενο διάστημα θα κατασκευαστεί στη Φλώρινα μεγάλο αιολικό πάρκο με ισχύ 200MW και στην Κρήτη αντίστοιχο ισχύος 90MW και υδροηλεκτρικό σταθμό με αντλιοστάσιο. Η είδηση είναι συμπληρωματική της συμφωνίας του αιολικού πάρκου 38MW στην Βοιωτία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)